Здравейте, преди няколко дена купих един боксьор, който е доста поддържан за годините си, но има един странен проблем, а аз не съм запознат с боксерите. Като за начало купих свещи на Денсо каквито бяха препоръчани тук от няколко човека и колата заработи по-добре. Но пак има проблем с паленето, особено сутрин като е студена. Като е позагряла пали малко по-лесно. При първи сутрешен старт върти по 10тина секунди, като може и да не залали. Въртя втори път и започва да реди цилиндрите и да се мъчи да работи. След 10-15 секунди започва да работи по-нормално, а след това си работи супер. На загряло колата няма проблеми с изключение, че като я форсираш леко оборотите й падат на ~700 да кажем и после се закрепват на 900. Погледнах я на диагностика и дава, че има записана грешка на датчика за температура на въздуха, но пък мери вярно мисля или една идея показва, че е 5-7 градуса по-топло. Човека ми каза, че е с помпа на Ланчия Капа 2.0, но не виждам това да е проблем.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Студен старт на 1.3 боксер
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщениеЗдравейте, преди няколко дена купих един боксьор, който е доста поддържан за годините си, но има един странен проблем, а аз не съм запознат с боксерите. Като за начало купих свещи на Денсо каквито бяха препоръчани тук от няколко човека и колата заработи по-добре. Но пак има проблем с паленето, особено сутрин като е студена. Като е позагряла пали малко по-лесно. При първи сутрешен старт върти по 10тина секунди, като може и да не залали. Въртя втори път и започва да реди цилиндрите и да се мъчи да работи. След 10-15 секунди започва да работи по-нормално, а след това си работи супер. На загряло колата няма проблеми с изключение, че като я форсираш леко оборотите й падат на ~700 да кажем и после се закрепват на 900. Погледнах я на диагностика и дава, че има записана грешка на датчика за температура на въздуха, но пък мери вярно мисля или една идея показва, че е 5-7 градуса по-топло. Човека ми каза, че е с помпа на Ланчия Капа 2.0, но не виждам това да е проблем.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
-
Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщениеКак мога да го проверя какво налягане прави? Няма пъпка за мерене с манометър до колкото видях.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Аз бих започнал с мерене на компресията, защото може да е изпърдял мотора. Ако компресията е под 10 атм е за лоботомия. За това първо хеви-метъла, а после софтуера.
Ако има компресия, то първите заподозряни са налягането на бензина и дюзите. Аз до сега развален датчик за температурата на водата не съм виждал, но с датчика за температурата на въздуха съм брал ядове. На замерване всичко е нормално, но симптомите бяха същите. Просто го изключих известно време.
Ако е двигателя, спокойно можеш да го смениш. Ще ти излезе по-евтино, отколкото да го ремонтираш.
Но първо си виж компресията!!!
Успех!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Ще погледна как стоят нещата с бензина, защото най-съмнителен ми е той. Колата в България е карана само от един собственик, който си е вършил насам натам работа и не е някакъв пилот и я е карал само със Селения Голд от както я е купил. Ще намеря начин първо да проверя налягането на бензина, защото ме съмнява, че от там идва проблема, а ако се окаже както трябва ще видим.Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщениеЩе погледна как стоят нещата с бензина, защото най-съмнителен ми е той. Колата в България е карана само от един собственик, който си е вършил насам натам работа и не е някакъв пилот и я е карал само със Селения Голд от както я е купил. Ще намеря начин първо да проверя налягането на бензина, защото ме съмнява, че от там идва проблема, а ако се окаже както трябва ще видим.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Може да се окаже че има значение каква е помпата. Изглежда някой помпи нямат възвратен клапан а други имат. 10 секунди обаче ми се виждат много, изправна помпа да не успява да "вдигне налягане". Има и един друг момент - помпата се свързва с "кошницата" с едно маркуче
което се явява най удобното място да се върже манометър.
И което ако изпуска е все едно помпата има или не клапан.
И аз обаче си мисля, че накрая ще се наложи да мерите компресия.Арфа Ромео 146 1.6 боксер
Comment
-
Премерих налягането преди клапаните дето започват директно от помпата и изкара 3 бара, което ми се стори малко. Отворих помпата и се оказа, че явно тази от Ланчията е по-дълга или не знам какво, но беше почти подпряла в кошницата долу и явно не можеше да смуче, както трябва. Надигнах я с 3-4мм и като премерих налягането по същия начин изкара 5 бара. Вече колата не пали цилиндър по цилиндър, като преди.Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщениеПремерих налягането преди клапаните дето започват директно от помпата и изкара 3 бара, което ми се стори малко. Отворих помпата и се оказа, че явно тази от Ланчията е по-дълга или не знам какво, но беше почти подпряла в кошницата долу и явно не можеше да смуче, както трябва. Надигнах я с 3-4мм и като премерих налягането по същия начин изкара 5 бара. Вече колата не пали цилиндър по цилиндър, като преди.
И ти благодаря колега, че си затвори подобаващо темата!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
В случаят измерването е дало резултат, но имайте предвид за в бъдеще, че така не мерите налягането в системата. Ако бяхте карък като мен, щеше да се окаже че регулатъорът не е наред, а с тая постановка не би се хванал проблемът. Правилно е да се ползва тройник. Но пък - да, така е по бързо а и е по вероятно да си замине помпа, а не регулатор. Но... да си кажа аз....Арфа Ромео 146 1.6 боксер
Comment
-
Напълно те разбирам, проблемен се оказа и бензиновия регулатор. Държи налягане, но не това, което трябва. Аз премерих налягането директно от помпата, защото съмненията ми бяха най вече в нея, а след това като я оправих на студено пак въртеше доста и започнах да се съмнявам в регулатора, защото от време на време погръмва на бедна смес при паркиране. Та проблема беше и в помпата, че не дърпаше толкова бензин колкото трябва и в регулатора, че не държеше налягане. Дано темата бъде полезна на някой друг с такъв проблем. Сега ще сложа един регулатор, който не е от кола колкото да не ми прави ядове, а има ли от къде да купя регулатор точно за тази кола.. Как сте си решили проблемите при съсипан регулатор. Втора употреба не искам да купувам, защото е в незнайно състояние и може утре да даде фира.Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer
Comment
Comment